Petiții

Începând cu 1 aprilie 2019 a intrat în vigoare Codul administrativ al Republicii Moldova, nr.116/2018.
Prin petiție, în sensul Codului administrativ, se înțelege orice cerere, sesizare sau propunere adresată unei autorități publice de către o persoană fizică sau juridică.
 
Petiția poate fi depusă:
- electronic, fiind expediată prin poșta electronică la adresa secretariat@energie.gov.md.
- prin intermediul Î.S. „Poşta Moldovei" la adresa: Republica Moldova, MD-2012, mun.Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 134, et. 3.
- la sediul Ministerului Energiei, et.III.
 
Petiţia trebuie să conţină informaţii privind:

a) numele și prenumele sau denumirea petiționarului;

b) domiciliul sau sediul petiționarului și adresa de poștă electronică dacă se solicită răspuns pe această cale;

c) denumirea autorității publice;

d) obiectul petiției și motivarea acesteia;

e) semnătura petiționarului ori a reprezentantului său legal sau împuternicit, iar în cazul petiției transmise în formă electronică – semnătura electronică.

 
În cazul petiției expediate în formă electronică, ea trebuie să corespundă cerinţelor faţă de documentul electronic și să fie semnată electronic, în conformitate cu legislaţia. Adresările ce nu vor corespunde cerinţelor stipulate în art. 75 alin. (1) din Codul administrativ al Republicii Moldova, nr. 116/2018 - nu vor fi examinate.
 
Dacă petiția ține de competența altei autorități publice, originalul petiției se expediază autorității publice competente în termen de 5 zile lucrătoare de la data înregistrării petiției, fapt despre care petiționarul este informat.
Pentru mai multe informații privind modul de depunere și examinare a petițiilor este recomandat să consultați:

Acest formular trebuie salvat în PDF și semnat folosind serviciu MSIGN

În acest formular includeți doar informații textuale.

Serviciu MSIGN permite semnarea fișierului PDF nu mai mari de 5MB.

Alte materiale le puteți anexa la atașamente în arhive.

Files must be less than 10 MB.
Allowed file types: gif jpg jpeg png pdf doc docx odt xls xlsx.

Doresc ca răspunsul să-mi fie transmis (în format electronic sau pe suport hârtie) la adresa:

Notă

În procesul examinării petiţiilor în format electronic Ministerul va asigura confidenţialitatea datelor personale şi a informaţiei comunicate, în conformitate cu cerinţele legislaţiei în vigoare.

Petiţiile în formă electronică trebuie să corespundă cerinţelor faţă de documentul electronic, inclusiv aplicarea semnăturii digitale, în conformitate cu legislaţia în vigoare. Dacă acestea nu vor corespunde cerinţelor date şi/sau nu vor conţine informaţia, solicitată în mod obligatoriu în formularul petiţii on–line, ele nu vor fi examinate.

În cazul în care nu dispuneţi de o adresă electronică, vă recomandăm să expediaţi petiţia în formă scrisă pe suport de hârtie la adresa poştală a Ministerului: Republica Moldova, MD-2012, mun.Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 134, et. 3.

Îţi mulţumim pentru interesul acordat activităţii Ministerului Energiei
 
 

Agenda publică

Decembrie 2024

L M M J V S D
 
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31