Consiliul Instituției Publice „Centrul Național pentru Energie Durabilă” anunță concurs pentru ocuparea funcției de director al IP CNED

Consiliul Instituției Publice „Centrul Național pentru Energie Durabilă” anunță concurs pentru ocuparea funcției de director al IP CNED

Consiliul Instituției Publice „Centrul Național pentru Energie Durabilă” anunță

concurs pentru ocuparea funcției de director al IP CNED

Centrul are misiunea de a coordona și de a organiza activitățile orientate spre asigurarea implementării politicii de stat în domeniile de activitate atribuite, inclusiv prin atragerea și gestionarea resurselor financiare în vederea finanțării și promovării proiectelor și programelor în domeniile respective într-un mod durabil din punctul de vedere al mediului, al schimbărilor climatice și care să contribuie la creșterea gradului de securitate energetică a țării.

 

   Domeniile de activitate ale Centrului sunt următoarele:

1) eficiența energetică;

2) valorificarea surselor de energie regenerabilă;

3) asistență financiară pentru implementarea proiectelor/programelor.

În vederea realizării funcțiilor de bază, Centrul conlucrează cu Ministerul Energiei, prioritățile în domeniul de competență fiind stabilite în comun cu acesta, care este și Fondatorul instituției.

 

Scopul și sarcinile de bază ale funcției vacante:

Asigurarea implementării politicii de stat în domeniul eficienței energetice, performanței energetice a clădirilor, precum și al valorificării surselor de energie regenerabilă, inclusiv prin atragerea și gestionarea resurselor financiare în vederea finanțării proiectelor în domeniile respective într-un mod durabil din punctul de vedere al mediului înconjurător şi al schimbărilor climatice.

1)                    Conducerea activității executive a IP CNED în conformitate cu Statutul CNED, deciziilor fondatorului, hotărârilor Consiliului și Comitetului de finanțare și risc, altor acte normative;

2)                    Organizarea, monitorizarea și asigurarea implementării politicii statului în domeniul eficienței energetice și surselor de energie regenerabilă în cadrul IP CNED;

3)                    Cooperarea cu instituțiile și cu organismele internaționale, parteneri de dezvoltare și asociații obștești în scopul promovării activității instituției și stabilirii relațiilor de colaborare;

4)                    Planificarea activității, gestionării mijloacelor financiare în domeniul eficienței energetice și energiei regenerabile;

5)                    Monitorizarea și coordonarea activităților de mobilizare a mijloacelor financiare necesare întru implementarea proiectelor și/sau programelor de eficiență energetică și energie regenerabilă;

6)                    Crearea, restructurarea și lichidarea Unități de Implementare a Proiectelor/Programelor.

 

Condițiile de participare la concurs:

1)    deține cetățenia Republicii Moldova;

2)    posedă limba română;

3)    studii superioare de licență în domeniul economic, juridic sau energetic;

4)    în ultimii zece ani, să aibă experiență de cel puțin trei ani în funcții cu atribuții din domeniul economico-financiar, energetic, al analizei economico-financiare, al evaluării și managementului de risc, al implementării de proiecte economice, al managementului;

5)    reputație ireproșabilă, nivel înalt de etică și integritate;

6)    cunoașterea limbii engleze cel puțin la nivelul B2;

7)    să aibă cel puțin 3 ani experiență în funcții manageriale;

8)    studiile de masterat, doctorat sau alte calificări superioare în domeniile relevante constituie un avantaj;

9)    abilități manageriale și de comunicare interpersonală.

 

! Consiliul își rezervă dreptul de a respinge candidații care atestă lipsa reputației ireproșabile, precum și a altor condiții.

 

Persoanele interesate pot depune dosarul personal sau prin poștă la adresa: Republica Moldova, MD-2068, mun. Chişinău, str. Alecu Russo, 1, bloc A 1, et. 10 sau prin e-mail: office@aee.md.

 Dosarul de concurs  trebuie să conțină:

1)    formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției de director al IP CNED, anexa nr.1 la prezentul anunț;

2)    conceptul de dezvoltare instituțională, care reflectă viziunea candidatului asupra priorităților și direcțiilor principale de dezvoltare, planificarea operațională, analiza costurilor și surselor de finanțare ale IP CNED (maxim 2 /două/ pagini);

3)    copia buletinului de identitate;

4)    Curriculum Vitae (CV);

5)    copia diplomei/diplomelor de studii;

6)    copiile altor acte care atestă efectuarea unor specializări sau instruiri, dacă candidatul dispune de astfel de acte;

7)    copia actului care atestă schimbarea numelui (după caz, dacă numele actual nu corespunde cu cel din actele de studii prezentate);

8)    copia certificatului/certificatelor care atestă cunoașterea limbii engleze (certificatul poate fi înlocuit cu declarația pe propria răspundere);

9)    documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată sau alte documente confirmative);

10) cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere că persoana nu se află sub urmărire penală, nu are calitatea de inculpat, nu are antecedente penale nestinse, nu există probe care ar demonstra că în ultimii cinci ani persoana a purtat răspundere pentru infracțiuni economice, evaziune fiscală și alte escrocherii. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu cazierul judiciar în termen de maxim 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire, anexa nr.2 la prezentul anunț;

11) declarația pe propria răspundere privind lipsa interdicției de a ocupa anumite funcții de administrare și/sau legate de activitate economico-financiară, anexa nr. 3 la prezentul anunț;

12)    acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, anexa nr.4 la prezentul anunț;

13)    declarația pe propria răspundere ce atestă cunoașterea limbii engleze cel puțin la nivelul B2, anexa nr. 5 la prezentul anunț.

Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicității lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, se prezintă la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.

Orice dosar incomplet sau depus după expirarea datei-limită nu va fi examinat.

Toate persoanele care întrunesc condițiile menționate sunt încurajate să aplice la concurs.

 

Desfășurarea concursului

Concursul se va desfășura în baza Procedurii de selectare a directorului Instituției Publice CNED aprobat prin decizia Consiliului IP CNED din 25.01.2024.

În termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la expirarea termenului pentru depunerea dosarelor de concurs, Consiliul examinează dosarele candidaților și ia decizia cu privire la admiterea lor la concurs.

Interviul constă în întrebări de bază care servesc pentru obținerea informației cu privire la:

1) conceptul de dezvoltare instituțională;

2) motivația de accedere în funcția vacantă;

3) competența managerială;

4) experiența și competența profesională;

5) autocontrol și rezistența la stres;

6) etica profesională și buna reputație etc.

7) gradul de cunoaștere a unei limbi străine.

 

Bibliografia concursului

 

Termenul limită până la care poate fi depus Dosarul de concurs : 16.02.24, ora: 17:00.

Persoana de contact : Cornelia Negruța, secretar al Consiliului IP CNED.

Telefon: 022 49 94 44

 E-mail: office@aee.md

Adresa - Republica Moldova, MD-2068, mun. Chişinău, str. Alecu Russo, 1, bloc A 1, et. 10.

 

DOCUMENTE RELEVANTE

 

Agenda publică

Septembrie 2024

L M M J V S D
 
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30